Oh nooo

Hej !!

Jag mår inte alls bra idag.. haft ont i kroppen sen i söndags.. började först med ont i ryggen/nacke men det försvann efter tisdagens dansträning, fick då ont i benen/rumpa i stället.. igår kväll kände jag även av en liten smärta i min högra axel, idag värker det som fan.. känns nästan som växtvärk om ni har haft de ? samtidigt känns de som om känseln i armen försvinner.. lite läskigt.
Av allt ont så har jag även ont i huvudet som kommer ibland.. nästan så att man mår lite illa usch vill inte alls bli sjuk nu när det händer så mycket. Måste ju definitivt va frisk på lördag !!!!

Nu ska jag bara vila vila vila och förhoppningsvis bli bättre

Delar med mig av denna superfina låt. Den är både på engelska o spanska.. det dom sjunger på spanska är nästan samma på engelska så ni förstår nog vad den handlar om. Wonderful♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0