Mi Vida

Hej !

Veckan går fort. känns skönt för jag längtar efter helgen.
Vet inte riktigt vad som ska hända men tror det kan bli grymt vilket som.

Just nu har jag jättemycket som snurrar runt i mitt huvud. Vet inte rikigt vad jag vill med min framtid.. självklart vill jag hålla på med makeup, naglar, hårvård, hudvård, Hela paketet men just nu när man inte jobbar så känns det som om jag vill testa något nytt. Ta mig till skolbänken igen och börja plugga känns jättepositivt just nu. om jag ska börja vet jag inte. Just nu finns 2 utbildningar som jag verkligen känner för men ska jag ?
Får väl fundera och söka utbildningarna, dom startar ju ändå till våren, vem vet jag kanske får jag jobb innan dess?

Nej nu blir det såna här inlägg som allt jag skriver har ett frågetecken efter.


True talent nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0