heeey hoooo

Hellu !!

Torsdag idag vilket innebär massa fix inför helgens resa.

Min kompis o jag drar till stockholm imorn.. bröllop står på planeringen men självklart blir det massa annat.
Vi ska bo på hotell så det känns lite mer mysigt och speciellt. det känns alltså underbart !. Tror helgen kommer bli grym :D

Idag har jag inte gjort så mycket. var en stund på min data kurs sen åkte jag hem.. tidigt imorse färgade jag även håret då jag skulle gjort det igår men i förpackningen fanns typ en grej av 2 hehe men nu är det färgat och mina naglar e nu lackade också. sedan har jag även klippt håret MEN min lugg blev en aning kort så trivs inte i den..fast den växer ju snabbt ändå så det får vara ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0