2011-09-29

Hej !

Det har varit en mycket fullspäckad vecka men så rolig. Jag trivs så himla bra på nya jobbet. Sjukt att efter en vecka så börjar jag även få jättestor intresse för eko produkter som tex eteriska oljor och hudvård samt Ayurveda som är en indisk tankesätt på levnad osv. Det är jätteintressant !!

Igår blev det jobb mellan 10-22 dagen gick fort men man var riktigt trött och idag blev det lite sovmorgon men jobbades till 19. Idag fick vi in massa nytt som jag bara måste dela med mig. Jag är helt kär i dessa nya ljus och tror ni också kommer bli det =)

Priset minns jag inte men Hörrni är ni intresserade kom in till oss på Hälsokällan4U !


Huuuur söta som helst !!


Dessa lämnar en supersnygg mönster när dom rinner !



Uggla familjen är ju as cool samt trästockarna. Min favorit är Love stock !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0