2011-09-20

Hej !

Tisdag idag.. är alldeles för trött för att sitta här men vad ska man göra. skönt att jag slutar 12 idag !!

Skulle egentligen vilja ligga o sova i min säng men har man grejer att göra så har man .. inget roligt men nästa vecka får jag förhoppningsvis börja med annat och göra lite roligare grejer (hoppas på de iaf... )

Som sagt det är tisdag och idag är det dansträning, känns som det var år jag tränade sist men det är det ju inte, känner mig inte alls pigg på att ge järnet o dansa idag, huvudvärk pga för lite sömn( ? ) eller så beror det på att jag har haft ont i ryggen sen i söndags och nacken har varit spänd.. mått lite dåligt pga det så har masserat mig själv då ingen vill ställa upp haha

Jaa ska väl klara av den här timmen som är kvar sen får jag väl förhoppningsvis sova lite när jag kommer hem !

Have a great Tuesday =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0