Contigo

Hej hej !!

Veckorna går fort men jag gillar't ! Allt flyter på och jag känner mig jättemotiverad, känner att jag borde köpa mig en trisslott eller nåt, känner att jag kan vinna och det är inte ofta jag gör. Så jag kanske köper en imorn hehe..

Som sagt allt går bättre och bättre.. jobbet blir bara bättre kommer förhoppningsvis börja göra naglar där snart också så känns bra de med.

Kurs i måndags och massa annat jobb. På lördag är det hälsomässan i köping så där kommer vi vara sedan blir det kurs i Stockholm om nån vecka och det ser jag mest fram emot. Träffa kusiner, bebis och vem vet vem mer =)

Jag funderar även på att börja på en ny blogg, nytt namn, hela grejen ska bli nytt.. ja det får bli en av mina nya projekt.

Me haces sonreir, me siento la mas feliz.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0