2011-10-28

Hej !

några dagar sen jag skrev men denna vecka blev det som sagt en del grejer.
Modevisningen gick bra, kom till och med i tidningen  och dansträningarna har gått bättre o bättre. Imorn gäller det !! Fy faaan vad taggad jag är men kommer bli riktigt nervös, tränade med dräkterna idag och gav järnet idag så tror imorn blir bättre men jag börjar få riktigt ont i kroppen redan nu (träningsvärk ) så får se hur det går med alla sparkar o hopp imorn.

Vissa grejer går bra i mitt liv just nu (kärleken ) men andra grejer så som jobb känns lite sådär, jag har varit såååå himla nöjd fram tills nu =/ men vi får se hur allt slutar !


Nu ska jag slänga mig i soffan och ba tagga ner :)

Solo pienso en ti, solo pienso en tiii ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0