ricardo arjona ♥

Jag bara älskar Ricardo Arjona, kan han inte ba komma hit till sverige o ge mig /oss en konsert. Och på tal om konserter så förstår jag mig inte på de 2 företag som ska ta hit alla dessa latinamerikanska artister, liksom under 2 månader ska ca 12 st artister komma o alla har kostnaden på 500 kr. Självklart vill jag verkligen gå på alla men hey jag lägger inte ut så mycket pengar på konserter. Dom kunde ha delat ut det lite mer, kanske 3 konserter i år o några nästa osv.. inte alla på en gång ! Det är liksom stora artister vi snackar om som tex, Don Omar, Tito El Bambino, Jerry Rivera, La Noche, Aventura, Monchy y Alexandra, Amerio och sen är det massa fler jag inte nämner.. va har hänt Sverige ?!!! haha

Men till nu då.. jag sitter o lyssnar lite på R.A och hans låtar är verkligen poesi, love them !

Höll på träna lite dans men man blir trött ..så sparar energi till på torsdag och fredag istället.

funderar på om jag ska joina syrran till A:s träning.. men vem vill sitta ute när det blåser som det gör ? ah vi får se..

Bild från idag, min fina träningskjol, jag bara längtar tills våra dräkter ankommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0