Radio Fiesta

Hej !

Igår var jag och hämta mina nya glasögon, dom känns bra men samma sak med dom. måste anpassa mig med dom för så fort man byter styrka på glasögon så känns det som om marken går neråt eller ja ni som har glasögon vet nog vad jag menar.. men annars så känns dom väldigt bra :)

Idag har jag massa pappersarbete att göra så har höllt på med det och gjort några samtal.. hoppas en sak blir klar iaf..  Nu har jag tagit lunchpaus och ska göra salvadoranska sandwich. jättelätt att göra och gott.. det är även mättande..

Det enda man behöver är en grillad kyckling( strimlad), riven kål och morötter. sist majonnäs.
Allt blandas ihop, det är godast med mycket majonnäs annars kan det kännas lite torrt. Om det behövs kan man även salta det lite. Ta sedan 2 st brödskivor o lägg på lite av kycklingröran o lägg andra brödet över. Gottis !!!


Ungefär så här blir dom, dock är detta inte samma kycklingröra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0