hey friday thirteeen

Hej !

Hur har ni det denna fredag ?

Jag har haft det bra hitills.. just nu lite huvudvärk men det har jag börjat få nästan varje dag efter kl.1400 blir så trött vid den tiden men jag kan inte sova siesta.. blir allt för seg och svårt o somna om nätterna ..Men tror även det är lite pga min syn men satte precis in dom nya linserna som kom precis och jisses va klart det ser ut.

Vad lite synfel kan göra hehe.. det vara skitlite det som dom ökade på styrkan men jag ser superklart haha.. vänjer mig nog snart.

Nu ska jag iaf fixa klart mig för att åka till västerås. Ska träffa dansgruppen och få reda på vilka danser vi ska dansa osv. kommer bli kul, hoppas huvudvärken försvinner tills dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0