Everything have a reason..

Hej Blogg !

Redan onsdag... lite ofattbart att det redan är onsdag. idag ska jag försöka göra något med mig själv.. så längesen jag gjorde en ansiktsbehandling, lackade mina naglar o ja hela min kropp behöver skrubbas.. jag har blivit så lat att lägga ut tid på mig själv. I don't understand.. Behöver ta energi från någon så plz give me energyyy !!

Igår när jag gick o la mig fick jag en konstig känsla, en känsla av att jag saknar något eller att en del av mig saknas ? Jag vet vad jag saknar, något jag i flera år har velat ha men hittar inte och jag beslutade att sluta leta men så igår då bestämde jag att jag måste ta tag i det. Jag kan inte fortsätta sakna såhär och behöver det jag saknar så jag slipper sakna något annat.. Ni hajjar nog inte men ibland behöver jag skriva av mig i gåtor.

Samtidigt känner jag att jag vill bort från allt, hitta ett nytt ställe att börja leva på  men har inte det modet, känner mig ibland fortfarande som en liten flicka som inte vill lämna sin familj .. Nej usch nu slutar jag detta snack innan jag blir deppig o allt det som medföljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0