cuanto siento defraudarte

Måndag !

Jag har fortfarande mycket på g men har iaf en sak avklarad från min avprickningslista.  så jag kan andas ut liiite.

Har iaf haft en bra helg, Fredan som sagt caporales träning, lördag blev det stockholm för lite "karneval" umgicks med min släkt o några vänner, hela dagen var väl bra där, tur med vädret också :) Och igår blev det segdag med familjen. Kollade på Andrés fotbollsmatch och sedan grillade vi. Helt okej alltså !

Oh jag tjatar fortfarande om min bloggdesign. VILL ÄNDRA men jag kan inte det här ??

Någon måste hjälpa mig snart innan jag lägger ner hela bloggen o det vill ja inte, inte nu när massa är på gång !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0