All I Need Is Some True Love

Hej !

Onsdag idag !!

Dagarna går för fort men ja ju fortare det går desto närmre är jag det jag vill lyckas med !

Om ett tag bänkar jag mig framför tv, har gjort alldeles för många saker idag ! och trött är jag. Vill även få mina nya glasögon, tycker om o skifta lite mellan linser o glasögon speciellt mot kvällen o på morgonen då ögonen är trötta men just nu är ju det lite skillnad på mina nya linser o mina "gamla" glasögon så går runt med linserna hela tiden..Nästa vecka är dom nog klara (hoppas jag på )

Dom kommande dagarna kommer bestå av dansträningar, dansuppvisning, umgänge och jobb, baltjejer.. ska bli kul :)

Dessa 2 kommer hamna i mitt portfolio som måste bli klar så är det någon som vill ställla upp som modell så hör av er, måste dock bo i arboga eller ha nära till arboga !! Killar och Tjejer söker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0