2011.05.31

Hellu.. long time to seeeeee

Hur har ni det?

Sist jag skrev blev det en massa konstigt snack haha.. men jag mår bra !

Jag har lite ont i axeln sen förra veckan då jag sträckte sidmuskeln vid nacken o axeln har också fått lite problem av det.. är man frusen ska man inte försöka göra saker med vriden arm..
Nåja snart långhelg.. imorn sista dagen sen tar vi fan helg och vädret verkar ju bli kanon tills dess och det har ju redan börjat.  Jag har gjort mina sysslor idag så nu ska jag nog ut o sola lite.. Förhoppningsvis åker vi inte till Västerås och tränar med alla andra Qantu medlemmar.. känns som det är superlängesen vi tränade ihop .. fast det är ba lite mer än en vecka sen hehe ..

BTW. Lite annons här nu !

Föreningen Sverige- El Salvador söker tjejer som skulle vilja spela fotboll till vår riksträff den 30 juli. Man behöver absolut inte vara proffs utan bara kunna spela. Det är alltså inge stor grej förutom ett gäng tjejer som spelar en cup. Så om det finns några tjejer som vill joina föreningens lag (föreningen betalar anmälningsavgiften) eller vill anmäla en egen grupp så skriv gärna en kommentar så ni får mer information. Ni kommer möta andra tjejlag från olika delar av Sverige/norge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0