2011-05-04

Hej !

Mycket på g och jag bara hoppas allt löser sig snart.

Det värsta som finns är att gå runt o vänta och vänta och vänta...på att  man ska få svar !

Vädret ger ju inte heller energi och positivitet. I'm all alone.

Men samtidigt har jag massvis med tid till att göra det jag vill göra. Har en grej som jag sagt vill klara av snart och tror jag kan hålla mig inom tiden men måste bara orka göra det varje dag. Mina morgonpromenader har jag kunnat göra men känner att det är på väg att ändras.. lata jag. Men dom kanske jag ändrar mot dans.

Ja juste dans, ska börja dansa i Västerås. Tror gänget blir härligt och danserna likaså. Hoppas bara min kodition fortfarande håller heheh..

Kommentarer
Postat av: marina

Tere, ta en dag i taget och tänk inte för mkt, allt kommer ordna sig om du inte får det ena kommer du endå få det andra :) så hur du en gör så kommer du göra succé !<3

2011-05-05 @ 07:28:58
URL: http://myworldiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0