What you say ?

Hej Gummor och gubbar!!

Torsdag idag och jag är ledig. Äntligen ledig typ.. fast inte helt ledig eftersom jag ska åka in till Örebro för kurs. Roligt att få se vårens/sommarens nyheter från Lancôme och även från Biotherm, vilket innebär nya dofter, hudvårdsprodukter och även makeup.. undrar vad jag inte kommer förälska mig i..

Men nog med det.

Tänkte även passa på att nämna att alla Hugo Boss parfymer (förutom nya Hugo Boss- Orange ) har just nu 20% rabatt, så alla Hugo Boss Lovers, kika in i närmaste kicks butik för att köpa Din favorit parfym !! Och självklart ni andra som funderar på en ny doft !



Sedan måste jag även nämna att nu finns även John Gallianos -Parlez- Moi d'Amour doft ute i butik. Bara av att se flaskan så vill man ha parfymen.

 Flaskans design är inspirerad av ett klassiskt kärleksbrev, med frimärke och allt.

Toppnoter: Blåbär, ingefära, bergamott.

Hjärtnoter: Jasmin, lavendelolja, turkisk ros.

Basnoter: Mysk, patchouli, cypress.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0