The one..

Hello bloggen ! Hur har ni det?

Jag kom hem nyligen, har precis käkat och sitter nu o dunkar lite reggaeton och försöker tagga till morgondagens maybe-fest ! Hoppas verkligen på att de blir fest !!

Jag har inte festat med mina latinovänner här i Sverige sen i oktober.. liksom 5 månader sen sist så imorn slår vi klackarna i taget. I Hope.

Kommer nog kännas lite B efter att ha festat ordentlig i E.S , grymmare partyn finns det inte.. iaf inte här.

Iaf så ska jag försöka njuta av min jobbfria helg på länge. Så därför fest.

Jag har en grej på gång men kan inget säga än men även om det inte är min allra största dröm så hoppas jag den blir av/ slår in .. för det vore så himla kul o få visa annan talang !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0