Radio ranchera

Hej!

Ibland är det skönt att såhär på morgonen sätta på radio ranchera. Man minns mornarna hemma hos mamita o papita. minns tillbaka till 5-6 på morgonen då tupparna sjöng och sedan hörde man hur hästar åkte utanför och lukten av nygjort kaffe.. mmm snart ska jag få känna de där igen :) Men nu räcker det med att få drömma sig dit genom att höra radio ranchera.

Jag ska iaf snart ta mig till station o ta tåget till jobbet.. 1 lång dag väntar på mig idag och även imorn men även om jag jobbar hela helgen så är det en skön helg eftersom tågtiderna går i tid till mina arbetstider :)

Nej nu ska jag kila.

Have a great Thursday !

Såhär skulle jag se ut med ljusblåa linser och ljusbrunt hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0