Radio fiesta

Hej !!

Hur har ni det denna onsdag?

Jag försöker njuta så mycket som möjligt av min sista lediga dag.. kommer kännas tungt att jobba torsdag-söndag men hey hoppas på att de går runt mycket folk i gallerian/butiken så timmarna bara flyger förbi.

Håller på tvättar och städar o fixar lite annat så går det när man går runt o skjuter på't.. alla jobbar kläder var ju smutsiga o de kom jag på idag haha.. Nu förtiden tvättar jag nästan bara svarta kläder.. beror nog på att jag endast använder svarta kläder till jobbet och mina lediga dagar så klär jag mig i mjukis.. hehe..

Förresten så har jag använt NeuLash i 10 dagar nu och jag tycker faktiskt jag har fått lite resultat. använder det på övrefransraden och ögonbryn och jag har verkligen fått mer volym, alltså tätare fransar, har fransar där jag förr inte hade och så har jag även fått dom lite längre men tror det beror mest på att fransarna har fått en lite mer böjdare form. har ju naturliga långa o bjöda fransar men eftersom jag har fått lite tätare så ser det mer ut. ögonbrynen har också blivit mer i. förr var jag tvungen att fylla i eftersom jag hade små "hål" där det inte växte hår och tro det eller ej så har jag fått tätare ögonbrynshår. Så vi får se hur resultater ser ut i slutet av månaden :)

Kan tyvärr inte visa före och efter eftersom jag inte har nån bra kamera men ska försöka ta med mobilen även om bilderna inte blir bra.. vi får la se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0