Need. To .Try.

hej ! Torsdag idag och solen skiner, kanske är det lite kallt, i don't know, har inte varit ute ännu.. vaknade med världens ont i halsen men nu är det borta, hoppas jag inte blir sjuk nu..

Igår fick jag med mig lite produkter hem, som jag kan tänka mig blir väldigt bra till sommaren, iiih va kul det kommer bli o testa allt :) och som ni ser har jag massvis med mascaror nu haha.. jag fick även lite ansiktsprodukter men dom fick inte plats på bild .. jag har även hunnit fixa mina naglar lite fint :)
Fina lila, konturpennor + lila ögonskugga . ska bli riktigt kul att testa dom nyaste mascarorna som är Lash arcitect 4D och även False Lash Effect Fusion. F.L.E.F kommer ut i butik i maj :) och så klart min fina nya gloss från Bare Minerals !



Kommentarer
Postat av: marina

va kuuuul ! vill också ha många mascaror :P

2011-04-01 @ 13:06:48
URL: http://myworldiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0