Nada es como antes

Nothing is like before, everything is changing so fast.. almost too fast.!

Jag hinner inte med allt som händer i mitt liv. jag vet inte vad jag ska börja med eller vad jag ska kolla efter. Jag söker styrka och hopp hos Gud och alla mina Helgon som jag varje natt ber till och hoppas att dom vägleder mig eller ger mig lite trav på vägen än har det inte kommit men jag vet att jag snart kommer hitta det jag har letat efter och längtat efter men jag måste våga satsa, våga lite och tänka mer på att Jag klarar det.

Hoppas ni inte blir uttråkade av att läsa mina tankar men ibland vill jag skriva av mig och läsa det på nytt, bara för att se att det jag känner inte är knas utan det är helt okej att känna så och att jag visst kan klara det.

Och sen måste jag bara säga att jag älskar otroligt mycket min släkt papi, mami, syskon, mina tios, tias , primas, primos, alla. Utan dom inget jag, utan deras hjälp juee jag skulle vara off.


Bild tagen av min sötnos Maudy, mirador vid San Vicente


Uppe vid el mirador o såg den otroligt fina utsikten o framför oss volcan de San Vicente.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0