La verdad del juego

Torsdag idag.. jisses vad veckan har gått fort.. nästan för fort.. våren är äntligen här också. Det är inte så jättevarmt än men man känner hur solen värmer ansiktet.

Hel dag på jobbet idag men det gick fort. kändes nästan som fredag men nej det är torsdag. inte mycket till helg jag får eftersom jag jobbar men kommer nog gå fort , är ju modeveckan i örebro så på Vågen Gallerian kommer det vara 2 modevisningar, Samma visning men vid 2 tillfällen under dagen :) Så kom dit o kika !!

Sen måste jag bara få ge er ett tips på Max Factors nya läpp penna/ läppstift.. kan inte riktigt lägga ord på vad den är då den ser ut som en tuschpenna haha. Men den är grym. Färgen sitter och ju mer man har på desto kraftigare färg får man. Man ska dra den på torra läppar då den "sugs" in i läpparna som man får en matt, kladdfri yta. Vill man ha glans så är det bara att lägga på lipgloss eller endast läppbalsam som jag gjorde. Men shit hur den sitter. Jag lovar.. mina läppar är fortfarande färgade in den färgen jag körde på idag !
Det som gör att den håller så bra som den gör är för att det är en vattenbaserad produkt vilket gör att den inte "avdunstar" utan åker in på djupet.

Just nu på kicks 99kr (ord. pris. 115kr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0