Huu ?

Alltså jag vet inte varför vissa människor ska kommentera anonymt. visst om jag inte känner personen så är det kanske onödigt att ange sitt namn men hallå alltid lite kul o veta vad mina läsare heter.  tycker inte ni???

Svar till 2 anonyma kommentarer helt jäkla pshyco en var alltså !!Förlåt men jag kanske skrev det lite fel men tror nog många förstod.

Anonym 1 : Är Carlos din pojkvän ??? Grattis va sötta ni va !

Svar: Nej, det jag och Carlos har gemensamt är att vi älskar barn ! Så fort vi såg en unge turades vi om att bära bebisen eller lekte med dom tillsammans.

Anonym 2: Är din kusin "your other half" , är du kär i han elle?

Svar: Nej jag är inte kär i min kusin, hallå??!!, jag menade inte att han är min andra halva när det gäller kärleken utan han är min andra halva, alltså min bästa killkusin, han som jag kan prata med om allt och vi tänker på samma sak. Vi kan skratta åt samma sak /tänka exakt likadant. Vi är väldigt lika. Hoppas du förstår nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0