*CAMILA

Hej fredag härliga soliga fredag !

Efter gårdagens gråa dag och sunkiga arbetsdag så hoppas jag att denna soliga dag gör så att fler människor går på stan haha..

Igår var även Camilas konsert i el salvador och mina brudar skulle dit.. dom messade mig under natten o sa att dom tänkte på mig när dom sjöng  alejate de mi, mientes o besame.. 3 låtar jag lyssnade konstant på när jag var därborta.

Jisses va jag blev avis på dom men även glad att dom fortfarande kommer ihåg mig eller bättre sagt att dom kom att tänka på MIG när dom hade CAMILA framför sig haha..

På sms.et stod det även "Mi tere te re re refull extrañamos todas ":)

Ja på 5 veckor skaffade jag mig världens bästa tjejkompisar därborta o även om dom är lite yngre än mig så hade vi riktigt kul och jag hoppas verkligen, verkligen jag får träffa dom igen(snart)

Nej usch nu måste jag verkligen sticka . Tåget väntar adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0