2011-03-16

Home and I'm sick. men jag mår mycket bättre nu när febern är borta.

Detta inlägg går till dom bästa av dom bästa.
Lyssnade nämligen på en låt som var så fin, så fin att jag började tänka på allt jag har och alla jag har runt omkring mig. Jag är så glad att jag har så fina vänner, fin släkt , nöjd med mig själv ja allt.!!

Jag tänker inte nämna alla jag är stolta över att ha i mitt liv men några som har kommit såhär på slutet måste jag nämna och yes I know ni har hört mycket snack om mina vänner i E.S men hey jag är så glad att ha dom som vänner. Jag glömmer inte dom jag har här i Sverige, för dom finns alltid här o har alltid funnit så dom vet att jag älskar dom och gör allt för dom. Samma sak gäller för mina kusiner ja hela släkten ♥

Mina härliga, Coola, roliga, mostrar, ärvt min starka röst av dom hihi


My lovely friend, som kommer bli El Salvadors nästa stora kvinnliga artist, I'm not kiddin. Grym röst. She will be the next Nury Flores.


Carlos.. vi har något gemensamt, vilket fick många att reta oss men hey är man en kidlover så är man.That's why we become friends..



Mi compaa for life. My best friend, my otherhalf. my cousin. El que me entiende. Skulle vilja ha honom här jämt.


El chele gruñooon jiji. Aldrig trodde jag att Vi skulle bli så bra kompisar, med en kändis liksom haha. but that's the way it is. El chele Loco !


Och den sista jag nämner nu Min kusin, mi lubi lubi. Stolt för allt hon gör.


Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om men om jag börjar lägga bilder på alla mina kusiner, alla mina tios etc så blir det en alldeles för lång inlägg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0