velvet ....lovely

Jag känner mig verkligen älskad av alla runt om mig. Jag skojar inte. Just idag har jag fått känna mig speciell och även lite lyckligare än vad jag har varit dom senaste dagarna. Och inte bara av mina nära o kära här i Sverige utan i mitt hemland, att mina vänner därborta kommer ihåg mig är nästan för mycket. Hade bara förväntat mig en "grattis på födelsedagen " på facebook men nej dom ringde istället, hur gulligt som helst oooh vad jag saknar dom !!!

Men jag har haft en bra dag, har bara tagit det lungt och haft mysigt :)

idag har jag även bestämt mig för att göra lite mer förändringar med mig själv och det ska jag hihi.. ska börja lagom till våren har jag bestämt.. Ni kommer nog märka när förändringen är gjord. :)

Jag kommer satsa hårt på allt jag vill göra och vill ha och inte bry mig alls vad människor tycker. Inte för att jag har brytt mig om vad andra tycker men lite bryr man sig ju alltid men nu ska jag skita i allas opinioner !!

Folk tycker jag har förändrats under min resa och det tror jag faktiskt att jag har gjort men inte med flit och inget jag har planerat heller men allt är så annorlunda därborta, det är även svårt att förstå men kanske .. kanske blir jag "normal" igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0