spanska rockballader

Morning !!

Idag är det söndag, en helt vanlig söndag.. vaknade lite seg idag.. ont i halsen o nackspärr.. måste ha sovit grymt bra i natt , rört mig som fan alltså !!

Men iaf idag blir det som vanliga söndagar, slappa se på film.. äta gott osv..

Just nu lyssnar jag på lite musik, rockballader är väl det jag mest tycker om sen bachata o lite andra stilar men personerna som känner mig grymt bra vet att jag innerst inne är lite rockig.. lite svag för spanska rockballader !

Men det är inte helt svårt att inte gilla det, texterna är grymma, rytmena är grymma , allt.. även om man inte fattar texten kan man nog digga dom !

Nej nu ska jag röra på mig.. börjar få ont i nacken. Bye bye.

LOS TRES LOCOS ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0