Sicky me

Ja mår piss !! Har legat med feber typ halva natten och vaknade sedan med feber, så det blev inge jobb idag :(

 Fast kanske lika bra o stanna hemma, skulle bara bli 3 timmars jobb idag så vila vila vila idag och så kör vi imorn o Clinique kurs på onsdag.. har tagit världens bäste medicin (Viro-Grip) så kan nog va 99,9 % säker på att jag mår bättre imorn. I can always hope !

Ska snart se vad jag ska äta till lunch..magen kurrar men innan dess ska jag ba säga att jag är sjukt sugen på massa shopping !! Sitter nämligen o kikar lite på kläder,skor mm och finns massa fint jag vill ha !! Och jag ska ha det, verkligen den stilen jag gillar hihi sedan får man väl köpa lite i taget så man inte blir av med alla sina pengar och så är det ju inte heller dags att använda kläderna än så när det väl är dags då jävlar kan man njuta av dom snygga kläderna o lägga undan det man nu använder !!!


Nej nu ska jag väl fixa käk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0