saturday- jimmy choo

Hellu!!

Inte många dar kvar på den här månaden och nästa som kommer försvinner nog lika fort som den kom.
Jag är iaf färdig för att dra till syrran och umgås lite, god mat, efterätt och bra umgänge blir det men det blir även en lugn lördag vilket jag gillar då jag har slitit och det känns i min kropp och även i min hals. Den kliar som f*n tror nog jag kommer få hosta eller nåt liknande om inte min superbraiga immunförsvar inte agerar snart !!

Sedan måste jag även säga att jag längtar mer än nånsin till våren/sommaren, kommer så mycket nyheter till butiken och goda dofter också !!! har redan fått mina favoriter som jag måste införskaffa och även doftat på dom kommande och har även där hittat några favoriter hihi bland annat  Jimmy Choo EDT som kommer komma in i butiker i mars nån gång !!

Nej nu får jag sätta fart på familjen , Adiö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0