Nosé como hacer..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har liksom tappat detta, att uppdatera och just nu känner jag mig deppig, ledsen o allt man kan känna...

Imorgon börjar jag mitt vanliga liv, med jobb o umgänge igen, vilket jag inte alls har lust med men vad ska man göra ?
Har iaf varit på salongen o fräschat upp mig, håret hade växt som bara den men nu känns det skönt hihi feg som jag är vågade jag inte klippa det i El Salvador.


Men tillbaks till idag. Känner en klump i halsen, vill gråta.. Ohhh va jag saknar min familj, mina vänner, våra fester o alla våra trips med gruppen.. :'( speciellt nu när brorn min repar just dom låtarna gruppen spelade o som jag älskade som mest !!!

Minnen för livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0