El problema

Hej !

Jag har snart varit hemma i Sverige 1 vecka, tiden går ju så fort här. Alltså dagarna går mycket fortare här än därborta, vet inte riktigt vad det beror på men man hinner med mycket mer i E.S än här.

Idag är jag ledig så har passat på att fixa klart allt här hemma, hade nämligen inte fixat med all packning.

Sitter just nu o lyssnar på musik, skivor som jag hade med mig därifrån och jisses en låt riktade direkt mot mig.

Jag kan inte riktigt förstå varför jag är så deppig ? vill hela tiden gråta o tycker allt känns så tungt.. måste verkligen spara massa pengar så jag kan åka snart, väldigt snart igen !!!

Men nu finns det säkert många som vill se bilder osv så jag har tänkt göra några inlägg med lite bilder o förklara vart det är osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0