Dejame vivir, no me soques la respiracion

Guu så trött jag är. Var så pigg på jobbet och så fort jag klev in på station så började sömnen sakta men säkert smyga sig in i mina ögon. Nu är jag iaf mätt och belåten och kan söka efter sängen och det ska jag !

Men ska vara kvar vid datorn ett tag till. Sitter nämligen o chattar med en kompis å ja vi har lite minnen vi skriver om.. så roligt vi hade det :( hoppas verkligen på att få ses igen !!

Förresten så är jag sjukt sugen på några klockor jag såg på affären Watch i Örebro. Grymt snygga/coola men vi får se hur det blir med det.. en kanske jag kan få med mig hem snart men min största prioritet är en ny mobil, den behövs verkligen... Sedan har jag checkat in lite kläder, det finns så mycket fint i just min smak så det ska köpas och nu när vi snackar kläder så ska jag även visa lite bilder på det jag köpte därborta. Jag fick äntligen tag på en lång kjol som passa mig !!! Allt får ni se sen på bilder. Nu sova för att orka med ännu en arbetsdag !

Noches

Last saturday in E.S- Santa Maria, Usulutan , Here with Carlos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0