Besame

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu.. lite för många saker som gör mig deppig/besviken men inte på mig själv utan på dom som är inblandade. Mer säger jag inte eftersom jag försöker eller jag vill glömma allt , lämna det bakom och försöka bli den positiva superduper glada Teresa. Visst jag kanske är det när ni ser mig men innerst inne känner jag mig ledsen vilket jag egentligen inte borde vara ..

Men nu lämnar vi det snacket o går vidare till idag !

Fredag och med det innebär att helgen har börjat fast denna helg och som dom flesta kommande helgerna så jobbar jag vilket verkligen suger men heey det ger mig pengar :D Men på söndag är jag ledig och ska umgås med min vän ♥

nu ska jag fixa mig. Chaoo

My nails today Green



Och en trött Teresa på väg ut igår


Kommentarer
Postat av: marina mamma till prinsen<3

jag tycker de är riktigt synd att du inte litar på mig som förr. Förr sa vi allt till varandra utan gränser. förstår inte varför du ändrats med mig:(

2011-01-22 @ 21:22:40
URL: http://myworldiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0