24 januari

God morgon världen!

Ny vecka nya möjligheter och endast 2 dagar till min födelsedag.

Jag har väl sovit lite sådär halvtbra.. sov kanon dom timmarna jag fick sova o dom timmarna jag väcktes var jag väl lite jobbig kan jag tänka mig haha men men sånt händer väl när folk ringer för sent :P

Nej nu ska jag fixa o hålla på lite här innan det är dags att ta tåget och börja jobba.

Här kommer ett klipp på mina vänner, så gulliga dom är laddade dom upp mix enreddo som jag älskar haha fast det är inte hela mixen. tyvärr fick den bli såhär för jag har försökt lägga upp från youtube men det verkar inte vilja..

http://www.youtube.com/watch?v=BXtIqEntZEg&feature=autofb

Kommentarer
Postat av: el maestro

feliz cumpleaños que tengas un lindo dia

teresita cada dia mas linda

2011-01-26 @ 06:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0