2011-01-23

Hörrni dagarna bara flyger förbi!!!

Om 3 dagar blir jag ett år äldre, jisses va fort tiden går !!
Igår blev en sån "kolla på film o mysa dag" vilket var skönt eftersom jag jobbade under dagen..

Idag är jag iaf ledig och har städat mitt rum för får lite besök om en stund.. har liksom inte städat mitt rum sen vi kom hem o det var väldigt stökigt hahaha men nu är det väl lagom fint där :)


Jag måste även tala om att jag börjar vänja mig mer o mer här i Sverige igen o livet känns inte lika deppigt hihi.. men saknar oerhört mycket mina kusiner som verkligen fick mig att må prima därborta och även mina underbara vänner som jag skaffade mig. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0