2011-01-20

Hej !

Förlåt för den kassa uppdateringen men nu när jag har börjat jobba igen så får jag knappt nån tid över..

Dom lediga dagarna jag får brukar gå till att städa eller tvätta o ba ta´t lugnt.

Jag ska försöka att lägga upp ett nytt inlägg med bilder från E.S men tror det blir senare ikväll.

Jag har bestämt mig för lite ändringar, ändringar som förhoppningsvis får mig på bättre dar, alltså som ska göra att jag kommer börja blogga mer. Lägga upp mer bilder på make-up, hårstyling samt göra inlägg relaterade till produkter jag testar dvs ögonskuggor, krämer, parfymer osv..

Sedan med hjälp av nån duktig ängel ändra hela min blogg, den är så himla tråkig haha

Nej nu måste jag lämna er. Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0