wonder..ful dream

Jag hade en riktigt rolig/underbar dröm inatt.. Att mina bästa tjejer var här i Sverige. :( Kanske blir min dröm sann vem vet.. jag kanske får besök i sommar av nån/några av dom , jag håller tummarna men jag får inte som i min dröm. Jag vaknade till under drömmen med världens leende haha tycker det är lite småkul när man vaknar ur drömmen o man skrattar eller ja ler. Fin dröm iaf. Vi var på fest med världens bästa grupp o dansade loss som vi alltid gjorde men sedan var vi helt plötsligt vid strandvillan och hade lerkrig med grabbarna haha minns drömmen perfekt. wonderful dream

Rubi, Maudy, Gracia, Karen, Nathaly, Andrea - Las full extraño ♥

Saknar även Manchas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0