Valentine´s day

God morgon !

Idag är en speciell dag för många.. dock inte för mig.. eller jodå den är väl alltid speciell då man kan tänka på sina nära o kära och inte bara på romantiken..

Igår kunde jag äntligen chatta med mina 2 loquillas och det ska vi göra varje söndag.. jag saknar dom. blev jätteglad när jag såg att dom var inne hihi

Önskar jag hade dom här !!

Men iaf åter till idag.. jobb står på schemat men börjar inte ännu så sitter faktiskt fortfarande i pyjamas men ska snart fixa mig. Denna vecka består av massa jobb, långa dagar för det mesta sena arbetstider och det är dom som tar energi. Eller hela den här månaden består av sena arbetstider och långa jobbiga dagar. Förhoppningsvis går veckan lika fort som förra...hoppas dom kommande veckorna går fort så att våren kan börja krypa fram men denna gång på riktigt !

Nej nu så ska jag ta tag i fixandet .

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0