please make it real..

God kväll!

Nu är det snart dags att sova.. dock är det som vanligt, fullmåne och jag får problem med att sova.. antingen ligger jag klarvaken, drömmer konstiga drömmar eller så sover jag så djupt och vaknar upp av att jag är supersvettig. Blä varför är jag så konstig för ? haha

Iaf idag har jag hunnit med massa eller ja inte allt jag hade på schemat eftersom min syster kom imorse när jag ännu inte hade gått upp.. så kunde inte göra allt men min lediga helg ska jag försöka hinna med det som är kvar. Hann även se min kusin en pytteliten stund och även bakat lite gott. Och något jag helt har glömt bort eller ej hunnit med är mina naglar.. men äntligen ..äntligen hade jag lite tid över så jag kunde dekorera dom fint :)

Superkul att få veta att jag, lilla JAG som bor i en liten håla inspirerar folk med just matlagning, bakning o att göra saker man själv älskar! Det glädjer mig verkligen och jag ställer upp o visar vad jag kan så dom får lära sig nåt nytt :) Till andra sidan jordklotet. Gracias amiga por esas palabras!

Nej slut snack. Imorn väntar en lagom lång dag,jobbar stängning ..så have a great night and a great weekend.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0