Pero te vas arrepentir.. cuando veas que el mio era amor sincero.

Hej !

Söndag idag och som vanligt så är söndagar.. lite vilodag.

Gårdagen spenderades med familjen hos min syrra. Blev att äta tacos och kolla på film som min kusin tog med sig. Riktigt bra filmer vi kollade på ena skratta man åt och den andra grät man åt. Jag gjorde det iaf.

Idag ska jag göra lite grejer som behövs göra eller jag håller på med dom. vill bara att timmarna ska gå lite fortare till ikväll då jag ska snacka med mina kusiner Iiiih jag längtar ♥ Vi har nämligen bestämt "chatt träff" varje söndags kväll. Det känns alltid så bra o få snacka med dom även om det bara gäller via chatt men det duger så bra för mig  fast självklart så ringer jag dom då o då :)

Nej ska väl fortsätta med mina sysslor !

Bye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0