Nos perdimos en medio del oceano.

Hej och godkväll !

Jag kom hem för runt 20 tiden och det kände så skönt o stänga butiken och veta att en bil stod utanför o vänta på mig hihi.. efter att ha jobbat x-antal timmar nonstop så var det verkligen skönt att komma hem lagom tidigt och slippa åka tåg. Så jag säger tack :)

Hade ju en mini genomgång på Lancôme imorse innan arbetspasset satte igång så snart ska jag även testa produkterna jag fick. så berättar jag hur det går/gick fast just nu längtar jag till den 3 mars då nästa kurs är (Lancôme här med)!!! Ivrigt väntar jag på alla nya dofter som sakta men säkert fyller våra hyllor och även all vår/sommar make-up. Så mycket snyggt. Håll utkik på kicks butiker för snart bombas dom med massvis med nyheter. ! Bland annat kommer Rihannas första parfym, Jimmy Choo med en EDT och en EDP som är väldigt fräscha och härliga sommardofter! Make-upen ska man inte snacka om har redan hittat massvis med favoriter...hihih...


Btw så glömde jag nämna att jag har börjat testa Clinique 3 steg. Berättar mer om hur det går en annan dag !

Clinique 3steg : Ett system som består av 3 steg – rengöring, exfoliering och återfuktning. 3 steg som kan skräddarsys till både en torr, fet eller kombinerad hud. Och 3-Stegs Systemet kan få varje hud att se vackrare ut. Det är helt enkelt: Facial Soap eller Liquid Facial Soap som rengör, Clarifying Lotion som exfolierar och Dramatically Different Moisturizing Lotion eller Gel som återfuktar. Bara 3 produkter, 3 minuter, två gånger om dagen. Den perfekta basen för alla hudtyper. finns då i typ 1( very dry/dry), 2(normal/dry), 3(normal/combination), 4(oily/combination). finns även en serie som heter anti blemish som funkar bra för dom med rodnader/acne men självklart kan även dom som har acne använda 1, 2,3 och fyra som bas eftersom dom är väldigt milda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0