Freez-e

Hej god morgon !

Hellsikkkes va kallt det är ute !!!!
Ja men det får väldigt gärna få vara såhär kallt nu så att det växlar om i mars, vilket jag verkligen tror på !

Men iaf nu ska jag snart hoppa in i duschen o göra mig färdig så jag slipper stressa sen.

Btw jag kom att tänka på en grej..

När sveskar ska utomlands så väljer dom "turistområden" Och självklart ska man göra det för man känner sig säker där men tex när jag ska utomlands så vill jag alltid gå runt överallt o äta den speciella maten från det land jag besöker men jag läste på en annans blogg nu o hon hade varit i Thailand. Såg lite bilder och hon träffade i princip bara svenskar, åt på svenska restaurang, festade endast på turistområdets discotek alltså med endast turister och dom flesta var svenskar. Hur kul kan det vara ? Ska man åka till ett land bara för att få värme men göra allt man gjorde här ? Jag vill ha lite förändring jueee.. Men det är ju  jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0