cansada, trött,tired

Usch o fy va jag är trött.. sov ganska dåligt i natt.. vaknade upp lite då o då o var torr som fan i halsen så var tvungen o dricka vatten jättemycket. Men idag jobbade jag i arboga så nu är jag hemma o ba tar det lugnt..
Jag har ägnat min tid till att fixa lite musikclips, tog ca 2 timmar för mig att fatta vårt program för att kunna klistra in/bort osv.. men nu så funkar det ännu inte.. vill liksom ändra format men hittar inte grejen ? Ohhh nästan så att jag börjar bli irriterad på att jag inte kan fixa det !!!

Så jag lägger den åt sidan o väntar på min bror så han kan hjälpa mig !

Jaja inge mer o säga. Chao

Kommentarer
Postat av: tasha

ojdå, du får nog försöka lägga dig tidigt! om du har tid tycker jag absolut att du ska kika in på min blogg <3

2011-02-22 @ 16:38:52
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0