2011-02-06

Hej !

söndag, lugna söndag är här och jag känner mig piggare än vad jag känt mig på flera dagar. skönt att man börja komma till sitt "vanliga jag"

Helgen har varit fullbokad med jobb, kalas o lite annat men blev inge parranda för mig igår, var alldeles för trött för det så jag stannade hemma såg på film och la mig tidigt. Så idag vaknade jag super pigg och glad och dagen har spenderats åt tv-tittande så det har varit skönt :)

Sitter just nu o lyssnar på radio fiesta som idag fyller 27 år av existens och det firar dom stort. Dom är på ett ställe som heter Termos del Rio, vilket är som Skara sommarland och dom sänder direkt alla gruppers framträdande och just nu börjar mina vänner från gruppen La Maquina sin presentation. Synd bara att vi inte kan se eller vara där för att vara med på en sån stor event utan vi får nöja oss med att lyssna.. Men så är det helt enkelt..

LA GENTE QUIERE SABOOOORRR- MUEVE LA MAQUINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0