2011-02-01

Hej!  Jag är hemma och är sjuk.. hosta o feber.. BLÄÄÄ

Klarade verkligen inte av o gå upp i morse o skulle absolut inte orka o stå i våran belysning på jobbet.. så jag stannade hemma today och försöker friska upp mig idag och imorn så jag åtminstone är lagom pigg imornkväll till kursen.. Får se hur allt går men den missar jag aldrig !!

Och som ni fattat så kan jag fortfarande inte lägga upp videon , någon snäll människa som kan berätta varför ?
Men iaf länken är en gammal men sjukt grym låt som spelades i E. S av världens bästa discomovil( DJ) "Super Activa" - this is the song of all parties, people get locooos !!

http://www.youtube.com/watch?v=Qca4cWRhDkU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0