030211

Hej Svejs!
Torsdag idag och jag mår mycket mycket bättre.. magen känns nu också bättre..tur det för imorgon börjar allvaret igen med jobb o massa så då får man inte bli sjuk igen.

Kursen igår var skitbra. Genomgång av deras produkter samt visade även lite nyheter. som sagt jag har lärt mig lite själv på jobbet men behövde verkligen vet ALLT om deras produkter och nu känner jag mig mer säker och vet vad jag ska välja till varje kund som frågar :) Ska även själv börja testa deras produkter och det första blir 3-steg rengöringen som vi fick igår.

Så när jag väl börjat med den så gör vi en liten check för att se vad jag tycker om den, o om något är bra eller dåligt samt rekommendationer :) Måste ju ta tag i det här igen !!!

Nu väntar jag bara på att få gå på Clarins, Lancôme, Estée Lauder och Bare Minerals som är dom som jag kan minst om .. får se hur långt tid det tar för att komma in på en kurs..

Nu blir det fix här hemma. Adiö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0