020211

Hej !

Andra februari och det är onsdag, veckan har verkligen gått fort. Jag är hemma idag med men endast för att jag var ledig idag.. så nu taggar jag tills ikväll då jag ska åka in till Örebro för en mini kurs med märket Clinique.
Ska gå lite ärenden snart , måste verkligen komma ut o få frisk luft, har nämligen bara varit hemma.. ganska tråkigt men har inte haft orken till nåt.. så nu när jag är feberfri måste jag röra på mig igen !!

Och idag är det heller ingen vanlig dag ! Min vän fyller år :) Så grattis till henne, dock läser inte hon min blogg för hon bor i E.S men ändå !

Feliz Cumpleaño Gracia ! ( Vitt linne, mörka jeans)

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa va roligt!! :D då får man bestämma något datum sen närmare våren, kanske i april-maj eller nå sånt :-) men är bra att vara ute i tid så kan man planera!

2011-02-02 @ 13:33:43
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0