Coconut Tree

Hej läsare som fortfarande är kvar o kikar in då o då !

Jag har tappat känslan av bloggandet helt nu. loggar in här o tänker nu jävlar ska jag skriva nåt bra, men la mente en blanca no hay nadaa.. inge som vill komma fram. bara massa onödga mini texter som ni inte fattar något av. Jag tänkte skriva något sånt nu men sa nej, nu ska du skriva något iaf. så here I am .. skriver lite fast det kanske inte ens är värt o läsa he he he...

Mina dagar går åt jobb för tillfället på Mist Stockholm i Västerås sedan dansträningar och latinofest då o då samtidigt som jag börjar få lite hopp på kärleken så jag blir helt galeeeen i romantiska låtar fast galeeeeen i romantiska låtar har jag väl alltid varit.

You need to know :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0