Mentiras

Jag blir så arg när man har en vän och att dennes tjej/kille ska förstöra ens vänskap !! why ?!!

Speciellt när man bara är vänner och har en väldigt bra vänrelation.. att de "avslutar" vänskapen utan att säga något är bland det värsta jag vet. Speciellt när dom gör det för sin partners skull. hallå skärp er, man har rätt att ha tjej/kill kompisar och man ska ju faktiskt lita på sin partner speciellt om man älskar varandra..
Oooooh va irriterad jag blir !!!

Problemet är just att få reda på det av en 3.e person som skickar "meddelandet" vidare... hahah jag skrattar åt allt. Trodde definitivt inte detta om denna person fast jag kände att allt blev annorlunda ju djupare relation dom fick men hey inte kommer jag finnas här när "min kompis" vill prata igen.. Tyvärr jag är inte en sån vän man kan lämna helt enkelt. Oh boy vilken grym vän du lämna !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0