Fredag första april

Hej idag är det fredag och även första april, någon som fått många skämt? eller skämtat mycket ? Jag har inte fått något/några än..

Jag har iaf haft fin besök idag vid lunch tid och det uppskattades, har inte träffat mina närmaste vänner på väldigt länge. Tror jag har träffat dom 1 gång sen jag kom från El Salvador och det är väldigt dåligt !!! Så idag snackade vi väldigt mycket och jag bjöd på lunch. Och efter vår träff kan jag nästan säga att jag har bestämt mig med det jag länge har gått o grubblat på. Så nu känner jag mig mycket mer säker på att jag vill göra det här. Och som sagt jag kan inte berätta något än men det kommer väl och jag hoppas allt blir bra o att jag blir lycklig pero siempre siento miedo ! .

Nej nu ska jag invänta min syrra och dela hennes glädje och även mitt beslut som också glädjer så ska väl fixa fika :)
 Här får ni några riktigt bra låtar ! njut av dessa denna fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0